beegoingusa.reismee.nl

Las Vegas

We staan wat later op vandaag en gaan richting de strip om te ontbijten. We staan in de rij bij denny's en smullen even later van pancakes, worstjes, bacon en hashbrowns en foutje een milkshake :). We hebben voorlopig genoeg gegeten. We lopen vandaag een groot gedeelte van de strip af, bert is hier al 2x geweest en laat ons de leuke dingen zien. Tussendoor shoppen we wat in de malls die hier genoeg zijn en drinken we af en toe wat kouds want het is weer bloedheet! We zien de Eiffeltoren van Paris Paris, de helft van het origineel. The Venetian, alles nagebouwd uit Venetie. Caesars Palace, wat een decadentie! De lucht kleurt binnen mee, net of je onder de buitenlucht loopt. We zien ook veel vrijgezellenparties met veel drank, schaars geklede vrouwen, blote basten etc we kijken nog steeds onze ogen uit en vol verbazing wat hier allemaal loopt en gebeurt. We eten wat op een foodcourt (panda expres) lekker chow mein, orange chicken, beef teriyaki, broccoli en beef en 2 porties zijn voor ons genoeg. Het is inmiddels donker geworden en we zien de vulkaan voor The Mirrage uitbarsten, gewoon warm dat vuur! Rond 22.30 terug bij ons motel, moeie voetjes van de hele dag op pad zijn. Bert en elin wilden nog in de rollercoaster bij hotel New York New York maar vanwege de hitte staat deze een groot gedeelte van de dag stil helaas. Morgen maar nieuwe poging.

Dag 2 in Vegas

We staan op en eten een boterhammetje op onze kamer. Daarna lopen we richting de rollercoaster, gelijk om 1030 gaan bert en elin er in. Ik vermaak me met even metAppen en mensen kijken. Daarna nog even naar de coca cola store, elin shopt nog een shirtje en we drinken er gelijk wat. We lopen terug naar ons hotel waar we de auto pakken en naar het beroemde Las Vegas sign lopen waar we een foto maken. Daarna gaan we door naar de Hoover Dam, wat een bouwwerk. We rijden er eerst overheen en parkeren aan de overkant. We lopen er overheen maar dat is eigenlijk geen doen, bloody hot! Dus weer even wat drinken en daarna haalt bert de auto zodat de dames nog even in de schaduw kunnen blijven staan. We rijden terug naar Las Vegas, bezoeken nog even een outlet waar we gelijk ook eten en gaan daarna terug. We rijden voor het laatst over de strip, zien de stratospheredie mooi verlicht is en genieten nog even van alles wat we zien. Morgen naar Zion en Bryce Canyon.